ZABOV

Pochodzenie doskonałego produktu

Z zamiłowania do nowości młody kupiec z Ferrary zaczął w 1946 roku rzemieślniczą produkcję likieru jajecznego według nowej, oryginalnej formuły. Motywacją do jego powstania była chęć stworzenia nowego rodzaju likieru jajecznego, który byłby jednocześnie bogatszy w składniki, ale ze zmniejszoną zawartością alkoholu. Smak miał być bardziej nowoczesny – idący w kierunku brandy, nie – jak dotąd – marsali. Produkt został zarejestrowany pod znakiem towarowym ZABOV; jest to połączenie słów „ZABaglione” i „OVo” (wł. jajko).


Indywidualny charakter

Wraz z unikalną i oryginalną formułą na początku lat 50. pojawiła się kolejna cecha, wyróżniająca ZABOV: butelka. Oprócz charakterystycznego, stale rozpoznawalnego i objętego międzynarodowym patentem kształtu, istotny był również użyty materiał – przezroczyste szkło. Do tej pory likiery jajeczne były sprzedawane bowiem w nieprzezroczystych, emaliowanych butelkach. ZABOV pozwolił więc klientom również wizualnie docenić jakość swojego produktu.


Sława

Jednym z czynników rozwoju i sukcesu ZABOV były duże inwestycje w reklamę. W latach 60. Firma sponsorowała jeden z najpopularniejszych wyścigów rowerowych: „Giro d’Italia”. Od początku lat 70. Zaś ZABOV stał się sponsorem sławnego włoskiego konkursu muzycznego „Il Cantagiro”, który później przekształcił się w legendarny „Festivalbar”. Był to początek trwającej blisko 20 lat współpracy i stworzenia słynnej kooperacji „Festivalbar… ZABOV Moccia Trophy”.


Nowości

ZABOV stał się jednym z najpopularniejszych likierów jajecznych we Włoszech. Wielkość produkcji wzrosła z 1 000 do 1 000 000 litrów rocznie. W roku 1980 rodzina produktów ZABOV wzbogaciła się o dwie nowości: CHOCOLATE ZABOV i COFFEE ZABOV – likier czekoladowy i kawowy. Oba smaki szybko zdobyły przychylność konsumentów w kraju i za granicą.

Barbastel Sp. z o. o. jest importerem i dystrybutorem ZABOV w Polsce.

- Wino i dobre jedzenie - Aby przeglądać tę witrynę musisz mieć ukończone 18 lat. Masz 18 lat?